FI | ENG
  FI | ENG

Tilausohjeet

TILAUSOHJEET

Camu.fi -verkkokaupasta voit tilata ilman rekisteröitymistä tai voit rekisteröityä ja samalla liittyä Camun kanta-asiakkaaksi. Kanta-asiakkaana saat halutessasi tietoa uusista tuotteista ja tarjouksista.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan ostoskorin kautta. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitushtoihin. Jos tilauksen tekovaiheessa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tilaukset@camu.fi tai puhelimitse 09-278 1420 tai  050 3307009. Vastaamme arkisin klo 11-18 välisenä aikana. Jos tilauksen toimituksessa ilmenee ongelmia, asiasta ilmoitetaan asiakkaalle ensi tilassa.

OSTOSKORI

Kerää haluamasi tuotteet verkkokaupasta ostokoriin painamalla tuotteen kohdalla olevaa linkkiä "Osta". Yläpalkissa näet aina ostoskorin saldon ja pääset painamalla ostokoria katsomaa ostoskorissa olevia tuotteita. Kun olet kerännyt kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin, valitse toimitusmaa ja toimitustapa ja paina sivun alalaidassa olevan ostoskorin alla olevaa linkkiä "JATKA".

OSOITETIEDOT

Täytä maksua varten laskutus- ja toimitustiedot. (Laskutustiedot = tilaajan tiedot.) Halutessasi nämä voivat olla erilliset tiedot. Kun olet valmis, paina sivun alareunassa olevaa "JATKA" painiketta.

TIETOJEN VAHVISTUS

Tarkista vielä tilauksesi ja toimitusosoite. Muista hyväksyä toimitusehdot sivun alalaidasta ruksaamalla laatikko. Tämän jälkeen paina "JATKA". Ennen maksua voit kaiken aikaa palata ostoskoriisi, poistaa ja lisätä tuotteita ja muuttaa kappalemääriä.

MAKSUTAVAN VALINTA JA MAKSU

Tässä ruudussa valitaan maksutapa ja suoritetaan maksu.

TILAUSVAHVISTUS

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. HUOM! Huolehdithan, että sähköpostiosoitteesi on kirjoitettu oikein ja että sähköpostilaatikkosi ei ole täynnä, koska muutoin tilausvahvistus ei saavu perille. Asiakkaalle lähetetään myös lähete tuotteiden toimituksen yhteydessä. Säästä sähköpostilla saamasi tilausvahvistus, jotta voit tarkistaa tilauksen sisällön. Ota tilausvahvistus esille mikäli otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

VAIHTO- JA PALAUTUSOHJEET

Verkkokaupan asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus ostopäivästä. Vaihto- ja palautusoikeus koskee verkkokaupan kautta ostettuja ja myyntikuntoisia, alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä tuotteita. Lippuja taphtumiin (esimerkiksi Helsinki Adventure Nightiin) ei vaihdeta, palauteta tai lunasteta takaisin.

Asiakas vastaa itse palautuksesta/ vaihdosta aiheutuvista kuluista. Palautuksen/ vaihdon voi tehdä suoraan myymälään tai postitse osoitteeseemme. Voit käyttää palautuksissa postin asiakaspalautusnumeroamme 643658, jolloin palautussummasta veloitetaan postikulut 7,90€ (tavalliset paketit) tai 15€ erikoispakkauksissa (sukset ja lumilaudat). Huomioithan että asennetuille suksipaketeille, muotoon leikatuille nousukarvoille tai vastaaville asennus- tai mittatilaustyötä vaativille tuotteille ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Noutamatta jättäminen ei ole sama kuin asiakaspalautus. Noutamatta jätetty paketti katsotaan toimitetuksi ostokseksi. Säilytämme ostoksia kolme (3) kuukautta.

Ilmoita meille tekeväsi vaihdon/palautuksen sähköpostilla tilaukset@camu.fi tai puhelimitse 050-3307009. Pakkaa palautuksesi hyvin ja liitä mukaan selite siitä koskeeko lähetys vaihtoa vai palautusta sekä seuraavat tiedot:

  • tilausnumero
  • nimi
  • puhelinnumero
  • sähköpostiosoite
  • pankkitilinnumero IBAN-muodossa (palautus)

 

HUOM! Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Asiakas vastaa palautuksesta/vaihdosta aiheutuvista postituskuluista.

Tutustu tästä Kilpailu- ja kuluttajaviraston Tavaran ja maksun palautuksiin.